سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت‌الله حسین نوری همدانی
شجاعت احمدی‌نژاد برگرفته از شجاعت امام(ره) است

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: رئیس جمهور ایران با شهامت خود توانست با وجود توطئه‌های زیاد در کنفرانس ژنو سخنرانی کند و این همان شجاعتی است که امام خمینی(ره) به مردم دادند.

به گزارش رجانیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با جمعی از کارکنان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: گفتند: کسانی که با صهیونیست‌ها و آمریکا همگام شده و آن را تحریم کردند، خیال می‌کردند با تحریم این اجلاس کسی جرأت نمی‌کند شرکت کند.

این مرجع تقلید با اشاره به برگزاری کنفرانس دوربان ژنو در کشور سوئیس اظهار داشت: کشور سوئیس شهامت خاصی داشته است که علاوه بر دشمنی و مخالفت آمریکا و اسرائیل، کنفرانس مقابله با نژادپرستی را در ژنو برگزار کرد.

وی افزود: با راه‌انداختن هیاهو در سالن اجلاس سعی در به هم زدن سخنرانی رییس جمهور را داشتند، اما او با شجاعت و شهامت و با بیان کردن موضوع هولوکاست و نژادپرست بودن اسرائیل و حمایت از کشور اسلامی فلسطین، سخنرانی خود را به پایان رساند و اسرائیل را به عنوان نماد نژادپرستی معرفی کند. این همان شجاعتی است که امام خمینی به مردم دادند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه قبل از انقلاب خودباوری را از مردم ما گرفته بودند، بیان داشت: مردم به برکت قیام حضرت امام خمینی (ره) خودباوری پیدا کرده و با حضور در عرصه های بین‌المللی با شجاعت از سردمداران و زورگویان جهانی انتقاد کرده و آنان را زیر سئوال می‌برند.

این مرجع تقلید تصریح کردند: انقلاب نعمت بزرگی است که با زحمات فراوانی به دست آمده و ما در حفظ آن وظیفه سنگینی داریم.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه باید از اوضاع سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مسلمانان آگاه بود و به آنان کمک کنیم گفتند: انسان در اسلام کرامت دارد و باید به کسانی که به دین و ملت ما نگرش منفی دارند بایستیم.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انسان در خلقت جایگاه بلندی دارد، ادامه داد: همچنین از امتیازات بسیاری از نظر جسمی و روحی نسبت به سایر موجودات برخوردار است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها باید همیشه سرنوشت خود را به یاد داشته باشند، تصریح کرد: انسان باید همیشه در خلقت خود تفکر کند و برای زندگی خود برنامه‌ریزی داشته باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اسلام دین صلح و رحمت است، بیان داشت: اسلام می‌خواهد که مسلمانان با یکدیگر در صلح و آرامش زندگی کنند و فقط در برابر دشمنان از خود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه اسلام نسبت به هیچ‌ فرد و گروهی دید منفی ندارد، خاطرنشان کرد: ما نسبت به مسلمانان جهان مسئولیم و تعهد داریم و با این دیدگاه در شرایط کنونی ما نسبت به سرنوشت مسلمانان عراق، افغانستان، فلسطین، لبنان مسئولیت داریم.


نوشته شده در  سه شنبه 88/2/1ساعت  10:46 عصر  توسط محبان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شجاعت احمدی نژاد
پروژه ترور سیدحسن نصرالله
دل گفته های یک جانباز اعصاب و روان
آیت الله بهجت استاد ماست
خوف و رجا
هیات محبان بقة الله