سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

با همکاری مصر، عربستان و رژیم صهیونیستی کلید خورد؛
پروژه مثلث شوم برای ترور سیدحسن‌نصرالله


یک منبع آگاه مصری فاش کرد پس از سخنرانی اخیر سید "حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان و ترس مقامات مصری از بازتاب های این سخنرانی در میان افکار عمومی این کشور که گرایش شدیدی به این حزب پیدا کرده است، سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی مصر، عربستان و رژیم صهیونیستی در طرحی مشترک تصمیم به ترور دبیرکل حزب الله گرفته‌اند.  
به گزارش شیعه آنلاین، این منبع آگاه در ادامه افزود: پس از سخنرانی اخیر "سید حسن نصرالله" مقامات مصری و صهیونیستی طی هماهنگی های انجام شده به این نتیجه رسیدند که تنها راه مقابله با گسترش نفوذ تفکر و اندیشه مقاومت، ترور دبیرکل حزب الله است.


این منبع آگاه مصری در ادامه گفت: از همین رو روز گذشته یک گروه 3 نفری از نیروهای ارشد امنیتی مصر به طور محرمانه به سرزمین های اشغالی سفر کرده و با مقامات ارشد سازمان اطلاعات و امنیت صهیونیستی (موساد) دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار طرفین بر مقدمات اولیه طرح مشترک ترور "سید حسن نصرالله" به توافق رسیدند.
در این طرح مشترک قرار است شاهزاده بندر بن سلطان که روابط بسیار نزدیکی با دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی دارد، نقش رابط بین مقامات عربستانی و رژیم صهیونیستی را ایفا کند.


شایان ذکر است "شهید عماد مغنیه" فرمانده نظامی حزب الله لبنان نیز حدود یک سال و نیم پیش در طرحی مشترک توسط نیروهای موساد و نیروهای امنیتی برخی کشورهای عربی ترور شد.
در همین حال روزنامه جمهوری مصر که روزنامه وابسته به دولت به شمار می رود در شماره روز گذشته خود در اقدامی وقیحانه دبیرکل حزب الله را مورد اهانت قرار داده و وی را به یک حیوان تشبیه کرده است                                 


گفتنی است این در حالیست که صبح روز گذشته "اسرائیل کاتز" وزیر حمل و نقل صهیونیستی در دولت "بنیامین نتانیاهو" طی اظهاراتی وقیحانه اعلام کرد "سید حسن نصرالله" که به جنگ به رژیم "اسرائیل"‌ اعتراف کرده، باید کشته شود.


"کاتز"‌ در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی افزود: "نصرالله" که اعتراف کرد، مستحق مردن است و من امیدوارم مسئولان ذیربط در "اسرائیل"‌ بفهمند که باید با وی (سید حسن نصرالله) چگونه برخورد کنند و او را به سمت سرنوشتی که باید نصیبش شود هدایت کنند. "نصرالله" اعتراف کرد که سازمانش در قاچاق سلاح های ایرانی به نوار غزه دست داشته اند.


این یک کار جنگی به تمام معناست از همین رو "اسرائیل" باید هر چه سریعتر و بر اساس عرف حرکت کند، زیرا حزب الله یک سازمان تروریستی است. این وزیر صهیونیستی در ادامه گفت: مصر باید دخالت ایران در نوار غزه از طریق حماس و حزب الله را به خوبی درک کند زیرا این مسأله خطری است برای نظام مصر.


نوشته شده در  دوشنبه 88/1/24ساعت  3:52 عصر  توسط محبان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شجاعت احمدی نژاد
پروژه ترور سیدحسن نصرالله
دل گفته های یک جانباز اعصاب و روان
آیت الله بهجت استاد ماست
خوف و رجا
هیات محبان بقة الله